· Mitsubishi Motors va introduce un al doilea SUV din segmentul C pe parcursul anului 2025, pe lângă modelul cu propulsie electrică pe baterie (BEV) anunțat anterior.
· Acest al doilea SUV, echipat cu propulsoare pe benzină (ICE) și complet hibrid (HEV), va maximiza acoperirea celui mai mare segment din Europa.
· Introducerea celor două noi SUV-uri din segmentul C va duce la un total de cinci lansări de modele complet noi pentru Mitsubishi Motors în Europa în perioada 2023-2025, după lansările ASX și COLT din 2023 și vârfului de gamă, Outlander PHEV în 2024.
· Dezvoltate pentru Europa, cele două noi SUV-uri din segmentul C vor constitui pilonii unei game de modele SUV-uri electrificate extrem de competitive, cu tehnologie ADAS avansată și conectivitate de ultimă oră cu funcţii Google încorporate.
București, 28 octombrie 2024 - Mitsubishi Motors a anunțat astăzi continuarea ofensivei sale de produse în Europa prin lansarea unui al doilea SUV de segment C, în 2025. Noul SUV din segmentul C va fi echipat cu motoare pe benzină (ICE) și hibride (HEV), tehnologie avansată de siguranță și conectivitate de ultimă generație cu funcţii Google integrate.
Acest nou model se adaugă la SUV-ul complet electric (BEV) din segmentul C anunțat anterior1, care va fi primul vehicul electric pe baterie (BEV) lansat de Mitsubishi Motors în Europa de la producerea primului vehicul electric la nivel mondial de către un producător major, i-MiEV, în 2010.
Introducerea acestor două noi modele în 2025, urmând lansărilor modelelor COLT și ASX în 2023 și a vârfului de gamă Mitsubishi - Outlander PHEV începând cu anul 2024, va duce la un total de cinci lansări de modele complet noi în perioada 2023-2025.
Alături de Outlander PHEV, aceste noi SUV-uri vor constitui pilonii unei game de modele competitive, bazate pe SUV-uri electrificate, care vor include propulsoare complet electrice (BEV), hibride plug-in (PHEV) și hibride (HEV), sisteme avansate de asistență la conducere (ADAS) și funcţii Google integrate, pentru un nivel al conectivității fără precedent.
„Cu această abordare în două direcții, în cel mai mare segment din Europa (C-SUV), vom oferi o gamă completă de propulsoare electrificate pentru a acoperi un spectru larg de prețuri și cerințe ale clienților,” a declarat Frank Krol, Președinte & CEO al Mitsubishi Motors Europe. „Adăugând suita completă de tehnologii ADAS și conectivitate Google integrată, Mitsubishi Motors face un nou pas spre mobilitatea viitorului.”
Ambele noi SUV-uri anunţate vor fi fabricate în Europa de către Grupul Renault.
Despre MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation este o companie auto globală cu sediul în Tokyo, Japonia, care are un avantaj competitiv în domeniul vehiculelor SUV şi pickup trucks, electrice şi hibride plug-in (PHEV).
Având în vedere că grupul Mitsubishi a fabricat prima sa maşină acum mai bine de un secol, am demonstrat o abordare ambiţioasă şi adesea tumultoasă, dezvoltând noi tipuri de vehicule şi deschizând calea cu tehnologii de vârf.
Adânc înrădăcinată în ADN-ul Mitsubishi Motors, strategia noastră de brand va atrage şoferi ambiţioşi, dornici să provoace înţelepciunea convenţională şi să îmbrăţişeze schimbarea. Consecvent în această mentalitate, Mitsubishi Motors şi-a introdus noua strategie de brand în 2017, exprimată prin fraza "Drive your Ambition" - o combinaţie între determinare personală şi atitudine de avangardă, şi o reflexie a dialogului constant între brand şi clienţii acestuia.
În prezent, Mitsubishi Motors se dezvoltă în direcţia investiţiilor continue în tehnologii inovatoare, design atractiv şi dezvoltare de produs, aducând clienţilor din întreaga lume vehicule noi, captivante şi autentice.