Preturile de lista si preturile recomandate de oferta, afisate pe acest site, reprezinta preturi de vanzare recomandate, fara caracter obligatoriu pentru dealerii autorizati. Preturile contin TVA. Pentru prețul final de vânzare al autoturismelor, vă rugăm să vă adresați dealerului autorizat selectat.
ASIAN VEHICLES TRADING isi rezerva dreptul de a modifica prezenta lista de preturi afisata, fara nicio informare prealabila.
Echiparea poate varia în funcție de piață. Consultați dealerul/distribuitorul local Mitsubishi Motors pentru detalii.
- FCM: capabilitățile de detectare și control ale sistemului Forward Collision Mitigation (FCM) vin ca o completare și nu previn coliziunile în orice situație. Conduceți prudent și nu vă bazați doar pe acest sistem în timpul mersului. FCM operează când în fața vehiculului dvs. se află un alt vehicul. FCM este proiectat și pentru a detecta pietoni, dar poate să nu îi observe sau să nu se activeze în unele situații. Frânarea automată este activată pentru o mașină din față când vehiculul dvs. rulează cu o viteză între aprox. 5 km/h și 80 km/h și pentru un pieton din față între aprox. 5 km/h și 65 km/h. Pentru că FCM nu dispune de funcția de menținere a frânării, frâna este eliberată la aprox. 2 secunde după oprire. Pentru a preveni rularea vehiculului după aceea, șoferul trebuie să țină apăsată pedala de frână. În unele cazuri, FCM poate să nu funcționeze dacă șoferul ia măsuri pentru evitarea accidentului prin schimbarea direcției sau accelerare. Dacă aveți întrebări, consultați distribuitorul Mitsubishi local pentru mai multe informații detaliate.
- ACC: capacitățile de detectare și control ale ACC au doar rol de completare. Conduceți prudent și nu vă bazați doar pe acest sistem în timpul mersului. ACC poate să nu se activeze în unele situații. Acest sistem poate să nu detecteze corect situația de fapt în funcție de tipul de vehicul din față și de starea sa, condițiile meteo și condițiile de drum. În plus, sistemul poate să nu fie capabil să reducă viteza suficient dacă vehiculul din față pune frână brusc sau un alt vehicul vă taie calea, astfel că vehiculul dvs. se apropie de cel din față. Dacă aveți întrebări, consultați distribuitorul local Mitsubishi Motors pentru detalii.
- LDW: Lane Departure Warning nu este proiectat să reducă riscurile asociate cu lipsa de atenție pentru ce se întâmplă în față (distragerea atenției spre lateral, neatenția, etc.) sau vizibilitatea slabă cauzată de vreme, etc. Este proiectat pentru a detecta banda la o viteză de aprox. 65 km/h sau peste. Manevrați vehiculul corect și conduceți prudent. Sistemul poate să nu reușească să detecteze corect banda în unele condiții. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
- AHB: acest sistem se activează la o viteză de aprox. 40 km/h sau peste și se dezactivează la viteze mai mici. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
- BSW: capabilitățile de detectare și control ale sistemului Blind Spot Warning (BSW) au doar rol de completare și nu vă avertizează în fiecare situație cu privire la vehiculele din unghiurile moarte. Nu vă bazați exclusiv pe acest sistem în timp ce conduceți. BSW poate să nu funcționeze normal în unele cazuri, în funcție de trafic, vreme, condițiile de drum și prezența obstrucțiilor. Șoferii sunt complet responsabili pentru condusul în siguranță. Graficul undelor radar are doar scop ilustrativ și nu reprezintă aplicația efectiv cu senzori. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
- RCTA: nu vă bazați doar pe acest sistem, care poate să nu detecteze toate vehiculele în mișcare în anumite condiții. Șoferii sunt complet responsabili pentru condusul în siguranță.
- Graficul undelor radar are doar scop ilustrativ și nu reprezintă aplicația efectiv cu senzori. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
UMS: capacitățile de detectare și control ale sistemului ultrasonic de atenuare a accelerării accidentale [UMS] sunt doar o completare și nu previn accelerarea accidentală în orice situație. Conduceți prudent și nu vă bazați doar pe acest sistem în timpul mersului. Pentru a preveni controlul puterii motorului de catre UMS în timpul condusului normal în condiții de drum dificil, sistemul se dezactivează automat și arată UMS OFF pe panoul de cadrane atunci când funcția FCM este OFF sau funcția ASC este OFF. Nicio funcție nu oprește complet vehiculul prin frânare automată. Vehiculul poate aluneca înainte sau înapoi chiar și când puterea motorului este reglată. Sistemul de detectare poate să nu funcționeze pentru blocaje de tip rețea și cu margini ascuțite care nu reflectă suficient sunetul ultrasonic. UMS nu include o funcție care ține vehiculul pe loc. Șoferul răspunde pentru oprirea vehiculul prin apăsarea pedalei de frână așa cum o cer condițiile de drum. Graficele undelor senzorului ultrasonic au doar scop ilustrativ și nu reprezintă aplicarea senzorului. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
Informațiile prezentate pe acest site au fost actualizate cu cea mai mare grijă posibilă. Totuși, schimbările de model, design, specificații tehnice, vizualuri sau orice alte informații de pe acest site se pot modifica în orice moment fără un anunț în prealabil. Ofertele și campaniile prezentate pe acest site sunt supuse unor termene și condiții și sunt valabile în limita stocului disponibil. Toate versiunile de echipare ale autovehiculelor expuse pe acest site sunt cu titlu de prezentare. ASIAN VEHICLES TRADING îşi rezervă dreptul de a introduce, în orice moment, modificări ale specificaţiilor, echipărilor şi preţurilor vehiculelor sale. Toate echipările prezentate pot varia. De asemenea, este posibil să nu fie disponibile în România. ASIAN VEHICLES TRADING nu îşi asumă responsabilitatea pentru eventualele greşeli de tipărire sau de redactare însă face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informațiilor prezentate pe acest site.
Pentru acurateţea informaţiilor şi pentru ultimele actualizări, vă rugăm să contactaţi cel mai apropiat distribuitor autorizat MITSUBISHI MOTORS.